پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

من حسینی شده دست امام حسنم
حسنــیــم بنویسید به روی کــفــنــم

طبقه بندی موضوعی

درد مطلوب

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ب.ظ

 

پیغمبران نیامده اند که عشق خدا و عبادت خدا را به بندگان یاد دهند؛ این فطری هر انسانی است، بلکه آمده اند راه های کج و راست را نشان دهند، امده اند بگویند ای انسان! تو عاشق کمال مطلقی خیال میکنی پول برای تو کمال مطلق است، خیال میکنی که جاه برای تو کمال مطلق است، خیال میکنی که زن برای تو کمال مطلق است؛ تو چیزی غیر از کمال مطلق را نمیخواهی ولی اشتباه میکنی، پیامبران آمده اند که انسان را از اشتباه بیروم بیاورند درد انسان آن درد خدای است که اگر پرده های اشتباه از جلو چشمش کنار برود و معشوق خود را پبدا کند به صورت همان عبادت های عاشقانه ای در میاید که در علی علیه السلام سراغ داریم...


منیع کتاب انسان کامل،صفحه 80 نوشته شهید مطهری


گرفته شده از : پرتال شهید متفکر استاد مرتضی مطهری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳

نظرات  (۲)

سلام با مطالب زیر بروزم ، منتظر نظراتتون هستم.


حکومت دینی به زبانی ساده

راز های قرآن - بخش دوم

از خدا گفتن و از ما نشنیدن!

من که اومدمو برگشتم هیچ اتفاقی هم نیفتاد !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی