پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

من حسینی شده دست امام حسنم
حسنــیــم بنویسید به روی کــفــنــم

طبقه بندی موضوعی

روز خاص برای معراج...

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ


همه تو زندگیشون بعضی روز ها رو دارن که خیلی مهم و با ارزش براشون

مثل روز تولد ،عید ، عزا یا ...

برا منم خوب چون یک انسان هستم :) خوب مطمعنا چنین روز هایی وجود داره...(نه بابا)

اما تو این همه روز مهم که شاید برای همه مردم خیلی هاش مشترک باشه یدونه هست که برا من یکی (فکر کنم)

اونم 10 روز نمایشگاه کتاب!!!!

میدونم چیز عیجیبیه اما معراج بدون کتاب توان زندگی نداره :|

از فردا نمایشگاه کتاب شهرمون شروع میشه من با این که پول زیادی ندارم جا هم برا نگه داری کتاب کم دارم ولی خیلی پررویانه(!؟) میخوام برم و خدا خدا میکنم اون انتشاراتی هایی هم که دنبالشم بیان

ای خداااا....




پی نوشت: کربلا جور نشد امروز رفتم بدرقه رفقا :(

پی نوشت: به مناسبت این ایام فرخنده و عزیز (نماشگاه منظورمه :| ) بخش معرفی کتابم میخوام اضافه کنم البته همراه با فایل pdf

پی نوشت: جان من میبینی با ادمی مثل من شدید 75 میلیون :)))))

پی نوشت: اعلام کنید ببینم مثل من کسی هست یا جز افراد استثنایی هستم با این ویژگی خارق العاده ؟ :))


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۲
meraj bagheri

نظرات  (۱۱)

سلام :)
منم عشق کتابم ولی شروعشو گذاشتم بعد کنکور انشالله! فعلا تو خرج کمک آموزشیا موندیم دنبال وامیم :))
ای بابا پس ملت با من و شما شدن 75 میلیون :)))))
واسه کربلا هم تو وبلاگ محمد خوندم جریانشو! جوابی بهتر از اینی که تو وب خودم دادم به ذهنم نرسید....شاید یه زمانی خیلی محتاج تر از الان باشید به کربلا :)
پاسخ:
اره منم همون که تو وب داداشم گفتم نظرمه(کربلا)

عووو تا بعد کنکور اگه بخوان منو شکنجه بدن باید چنین کاری بام بکنن

مثلت نیست

فقط خودتی [نیشخند]
پاسخ:
:|
برم یعنی خودم ثبت کنم؟
اینجا چرا ازاین شکلکا نداره ؟

نه
برو خودتو به جای خوب معرفی کن ( تیمارستان خوب ) !!!
پاسخ:
چون کلاسش بالاعه :))))))))))

فلانیتو ببر تیمارستان پسر جون :|
۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۰ سیدمهدی نقیبی راد
ناکام به کسی میگن که کربلا رو ندیده باشه
پاسخ:
صبرا علی قضائک یارب!
کتاب
یار مهربان
پاسخ:
:|
۲۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ عاشق سید الشهدا
کتاب عالیه البته غیر درسیش
پاسخ:
درسی رو که حرفشو نزن :|
۲۳ آذر ۹۲ ، ۰۰:۲۰ مصطفی شالباف

اشتیاقتان به کتاب جای تحسین داره

احسنت

پاسخ:
فدات...
اتفاقا من اهل کتابم...

آخرین کتابی که خریدم : نقد نظریه ی جزیره خضراء

آخرین کتابی که خوندم: امام شناسی جلد 1



پاسخ:
خوندم جفتشو
بیشتر دوره های کتاب حضرت علامه رو خوندم
کتاب های پسر بزرگوارشون فوق العاده عالی هستند
تولینک هام سایت متقین توکتابخونه اش فایلاش هم برای دانلود هم خرید کناب هستش...
کی عکسمو دیدی ؟

کدوم عکسم ؟

بلی ، میلگرد ، اونم به صورت افقی [نیشخند]
پاسخ:
:|
کتاب  ومعراج.....
تشبیه خوبی است....
پاسخ:
مرسی ...
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۷:۲۴ حــــــامد
خب پسر خوب بیار بده من (پر رویانه!!!) مثل اونیکی کتابت برات نگه میدارمش!!!
ولی جدا از شوخی مطالعه انسان را پخته بار میاره. تجربه و اندیشه دیگران رو به خواننده تزریق می کنه و احتیاجی به خودآزمونی نیست.
موفق باشی و ایشالا حتما میشی
پاسخ:
:))))))))))

مرسی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی