پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

من حسینی شده دست امام حسنم
حسنــیــم بنویسید به روی کــفــنــم

طبقه بندی موضوعی

ادم های پست...

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

دقت کردین:

بعضی روز ها ادم کلا دل خجسته است از صبح میگه، میخنده، پر انرزی....

بعد دقیقا تو همون روز ها یه اتقاقی میفته گند میزنه تو همه چی...

عینهو امروز من:

مثل مرد دیشب نشستم تا 3 درس خوندم :)))

صبح یاز عین مرد رفتم امتحان دادم به چه زیبایی :))

اومدم مثل مرد خونه کارام رو کردم :)))

و الان مثل مرد چنان ضد حالی خوردم که حالم از مرد بودن به هم خورد :|

گند زد تو تمام مرد بودن و حس خوبی که از دیشب پیدا کرده بودم :(




پی نوشت: حیف بعضی اسم ها که رو بعضی ادم هاست

پی نوشت: حیف عمر ادم که باید با یک سری حیوااااااااااااان (بلانصبت شما ) سپری بشه...

پی نوشت: حیف بعضی از کلامات مثل "حیف" که بعد دیدن بعضی چیز ها مجبور میشی شخصیت کلمه رو خورد کنی اون درباره اون موضوع به کار ببری... (حافظ تو قبر لرزید با این جمله بندی :| )

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۲
meraj bagheri

نظرات  (۱۲)

واقعآ حیف...

لامصب فقط تنش لرزید ؟ نسلشو منقرض کردی تو
پاسخ:
بخدا من کاری نکردم :|
دیه اش له اندازه یه ادم :(
:)))
امیییییییییییییییییییید

کثافطططططططططططططططط

تو روحت یعنی
پاسخ:
والا بد میگم بگو بد میگی :)))))))))

امید؟کی؟من؟
۲۳ دی ۹۲ ، ۰۲:۲۳ پسرخارق العاده
سلام داداش مرسی که به وبم اومدی دمت گرم سایتت قشنگه موفق باشی
سلام علیکم
دعوتید ...
کاریکاتور یادش بخیر اون وختا | قسمت دوم

http://aseman313.ir/1392/10/22/yades-bekheir-2

مهمان رحمت خداست؛ پس منتظر حضورتان هستیم.
پاسخ:
چشم
چای بریز اومدم :))))
به اعصاب خودتون مسلط باشید و به خداوند پناه ببرید؛ و برای طرف مقابلتون دعا کنید.
ضمنا در این جور مواقع قرآن خواندن اثری عجیب داره.

"ألا بِذِکرِاللّه تَطمَئِنُّ القُلوب"
پاسخ:
من کلا پسر خوبی ام بخدا :|
:)))
محروم که نیست ولی خیلی حق خوری میشه

فیلتر شم فیلترت میکنم .
پاسخ:
جنبه شوخیداشته باش فلی شو بخندیم دیگه
بی جنبه :|

:)))))))))
امید بچه همسایمونه

شبا تو کوچه دنبال گربه ها میکنه

دیونس بیچاره
خدا شفاش بده
پاسخ:
:|
من که شبا دنبال گربه نمیکنم؟!!! :|
کی؟من؟شیب؟ بام؟ جنگل؟!
دیدی خودتم به خودت شک داری ؟
اصن من حرفی زدم ؟

پس شبا دنبال چیا میری؟
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۲:۵۴ سجاد عبدی
بابا توکلت علی الله
خیره ان شاالله
ارادت الله
پاسخ:
:|
ادبیاتت منو وادار به سکوت کرد :|
:)))))
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۳:۲۴ حسین (تیساپه لینگ )
چنان چه همه مردم یک دیار   بگردیده بودند پرهیزکار
چه درها ز برکت بر آن مردمان   گشودیم از ارض و هفت آسمان

_________________________________________________________
سوره اعراف آیه 96: 
و چنانچه مردم شهر و دیار همه ایمان آورده و پرهیزگار می شدند همانا ما درهای برکات آسمان و زمین را به روی آنها می گشودیم.


با پست جدیدی به عنوان هشدار برای دختران  آپم خوشحال میشم تشریف بیارین و نظرتونو بگین 
یاعلی مدد[گل]
پاسخ:
چشم :)
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۱:۳۶ با ولـایت تا شهـادت
مـــآنیــز مثل مـــرد خراب کاری میکنیم : D
پاسخ:
خیلی هم عالی...
سلام
میتونم لینکت کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی