پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

من حسینی شده دست امام حسنم
حسنــیــم بنویسید به روی کــفــنــم

طبقه بندی موضوعی

نمایشگاه کتاب تهران...

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ

بسم رب النور


خوب نمایشگاه کتاب تهران از فردا شروع میشه برای عموم!

حس نوشتن نبود اما گفتم بیام چند تا انتشاراتی معرفی کنم که حتما سر بزنید:


1: انتشارات مکتب وحی - کتب علامه طهرانی - شبستان - راه رو 27 - غرفه 32

2: انتشارات دار العلم - کتب علامه طباطبایی - شبستان - راه رو 15 - غرفه 23

3: انتشارات صدرا - کتب شهید مطهری - شبستان - راه رو 22 - غرفه 44

4: انتشارات واحه - کتب شهید اوینی - شبستان - راه رو 31 - غرفه 2

5: انتشارات سوره مهر  - شبستان - راه رو 27 -غرفه 40


شما هم انتشاراتی خوب یا کتاب خوب سراغ دارید معرفی کنید ممنون میشم...

اینم سایت نمایشگاه :  لینک



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۹
meraj bagheri

نظرات  (۶)

سلام


http://zareh.blog.ir/post/401
بعونک یالطیف
عیدتون مبارک و روزهاتون سراسر خیر و برکت.
بسیار خرسندم از آشناییتون و ممنون از حضور پر برکتتون.
یاعلی

امام کاظم علیه السلام :مصیبت براى شکیبا یکى است و براى ناشکیبا دوتا .

تحف العقول.ص 414

۱۷ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۳ انـــقلــا بـــی
امام صادق علیه السلام فرمود: خداوند روزه را واجب کرده تا بدین وسیله دارا و ندار (غنى و فقیر) مساوى گردند.
من لا یحضره الفقیه، ج 2 ص 43، ح 1
سلام
خسته نباشید
خدا قوت به قلمتون
من تازه وبلاگ ساختم
خوشحال میشم من رو در این عرصه یاری کنید و در وبم حضور پیدا کنید
دعا کنید ما را / یا علی
   سلام...
ممنون از مطالب زیباتون...
شما دعوتید به شیعه بلاگ...
اگه با تیادل لینک موافق بودین خبرم کنید..
یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی