پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

پسری به اسم معراج

جای برای عروج دلم

من حسینی شده دست امام حسنم
حسنــیــم بنویسید به روی کــفــنــم

طبقه بندی موضوعی

یا اباعبداللهـــــ....

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ب.ظ



پیراهن سیاه کجایی رفیق من؟
 اندوه و اشک و آه کجایی رفیق من؟
 بوی محرم است فضارا گرفته است
 ای بی نظیرماه،کجایی رفیق من؟
 ده ماه حسرت تو شده غصه دلم
 فصل عزای شاه کجایی رفیق من؟
 بی تو عجیب زندگی ام بی صفاگذشت
 ای شور قتلگاه کجایی رفیق من؟
درپای روضه های تو نفسم خدایی است
ای نفس سربراه کجایی رفیق من
گه گاه نیمه شب به تو مشغول میشدم
 ای لطف گاه گاه کجایی رفیق من؟
 یک گوشه چشم کردی و آتش گرفته ام
 عمری از آن نگاه کجایی رفیق من؟
یادش بخیر بعد خطا توبه داشتیم
جبران اشتباه کجایی رفیق من؟

شاعر : حسین صیامی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۶
meraj bagheri

نظرات  (۶)

۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۲:۵۱ ... خادم الزهرا
سلام
تا که خون در رگ است و جان به تنم
به عزیزت قسم که سینه زنم
عاقبت بین روضه میمیرم
جامه ی نوکری شود کفنم

یا حسین
چه انتظار سخت اما شیرینی...
۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۶ ... خادم الزهرا
سلام
وقتی محرم فرا میرسه  افرادی که وارد هیئت میشن چند دسته اند
اول کسی که با خوشحالی میاد یعنی کسی که به قول هایی که سال قبل داده عمل کرده و روسفیده
دوم کسی که بدون عمل به قول هاش با روی سیاه اومده
سوم کسی که نیازی داره نذری داره

اما گروه چهارم افرادی هستن که از همه جا بریدن و اومد هیئت ارباب ...

شما جزو کدوم گروهید؟؟؟
بلی

حرفتو کاملآ قبول دارم

ولی میدونی چیش بده ؟

اینکه این مشکل تا آخر دنیا هم حل نمیشه

مطمئن باش ما هم با بچه های خودمون همین مشکلات رو داریم ولی به یه نحو دیگه
خب منم میخونم به خدا

قبلآ بومی بودن

ولی یکیشون درباره ی موضوعی اظهار نظر کرد که به مزاج جناب کلید ساز خوش نیومد ، نفسشو بریدن ، هم خودشو هم اطرافیانش رو

محروم نیستیم به خدا ، هم کار میکنن هم میخرنو میبرن ، ولی کاری که میکنن خیلی کمتر از دزدیشونه




وقتی بیاد منو از اتاق میندازه بیرون ، فسقلی زورش خیلی زیاده


مرسی داش

فدات
بسیار زیبا...

سلام
خدا قوت
پاسخ:
منم ازت ممنونم...
۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۷ عاشق سید الشهدا
در وصف حسین مجنون نیز بی پاسخ است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی